Polityka zwrotów

Regulamin sklepu internetowego

§ 1

Postanowienia wstępne

1. Sklep internetowy As-Gold prowadzony jest przez Adama Serzysko prowadzącego
jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą AS-GOLD Adam Serzysko, wpisaną do
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra
właściwego ds. gospodarki, NIP: 8251028201, REGON: 710099076.
2. Niniejszy Regulamin skierowany jest do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu. Określa
zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z
Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
3. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie Internetowym w związku z
realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są
w celach, przez okres i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w polityce prywatności
opublikowanej na stronie Sklepu Internetowego. Polityka prywatności zawiera przede wszystkim
zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora w Sklepie Internetowym,
w tym podstawy, cele i okres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane
dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w Sklepie Internetowym plików cookies oraz
narzędzi analitycznych. Korzystanie ze Sklepu Internetowego, w tym dokonywanie zakupów jest
dobrowolne. Podobnie związane z tym podanie danych osobowych przez korzystającego ze
Sklepu Internetowego Usługobiorcę lub Klienta jest dobrowolne, z zastrzeżeniem wyjątków
dotyczących zawarcia umowy oraz obowiązków ustawowych Sprzedawcy.

§ 2

Obowiązek informacyjny

Niniejszy regulamin zawiera:
a. postanowienia wypełniające obowiązki informacyjne z ustawy o prawach konsumenta,
b. postanowienia dotyczące rejestracji i zakładania konta klienta,
c. postanowienia dotyczące procedury składania zamówień,
d. postanowienia dotyczące dostawy i płatności,
e. postanowienia dotyczące zwrotów i reklamacji,
f. postanowienia dotyczące świadczenia usług drogą elektroniczną.

§ 3
Definicje

1. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której
przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
2. Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą AS-GOLD Adam
Serzysko, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG)
prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP: 8251028201, REGON: 710099076.
3. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą
prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu
działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
5. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym:
https://as-gold.pl/
6. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu
zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z
wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość
do chwili zawarcia umowy włącznie.
7. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.

8. Zamówienie – czynność, oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy
Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą i spełnienia świadczenia na rzecz Klienta, na warunkach
wskazanych w niniejszym Regulaminie.
9. Konto – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez
Usługobiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone
są dane podane przez Usługobiorcę oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w
Sklepie internetowym.
10. OPINIE – Usługa Elektroniczna dostępna w Sklepie Internetowym umożliwiająca dodawanie przez
Usługobiorców opinii i ocen dotyczących Produktów oraz zawartych Umów Sprzedaży.
11. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na
rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
12. ZAPYTANIE – zapytanie ofertowe Klienta niebędącego konsumentem składane za pomocą
Formularza Zapytania i wyrażające chęć zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
13. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta
(Dz.U. z 2014 poz. 827 ze zm.).
14. Ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów – ustawa z dnia 2 marca 2000r o
ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną
przez produkt niebezpieczny (Dz. U. 2000, Nr 22, poz. 271)
15. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
16. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o
świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
17. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta
Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w
szczególności ilości produktów.
18. Towar – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma, a także woda gaz i energia elektryczna oferowane do
sprzedaży w określonej objętości lub ilości.
19. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a
Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też –
stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
20. Dowód zapłaty – faktura lub paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku
od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku i innymi stosownymi przepisami prawa.
21. Płatność – wpłata na konto Sprzedawcy za pośrednictwem dostępnych w Sklepie sposobów
płatności internetowych lub wpłata przy odbiorze Produktu- w zależności od wybranej formy
płatności i zamówionego Produktu.

§ 4
Kontakt ze Sklepem

1. Adres Sprzedawcy: ul. Armii Krajowej 6, 21-450 Stoczek Łukowski
2. Adres e-mail Sprzedawcy: asgold585@gmail.com
3. Numer telefonu Sprzedawcy: +48 734 495 982
4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 84 1020 1260 0000 0502 0200 1980
5. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w
niniejszym paragrafie.

§ 5

Dane osobowe w Sklepie internetowym

1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego
jest Sprzedawca.
2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego
zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu
marketingowym.
3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
a. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką
pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta
wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
b. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych
lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu
podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.

4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie
danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości
zawarcia tejże umowy.

§ 6

Wymagania techniczne do współpracy z systemem teleinformatycznym Sklepu
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na
Produkty, niezbędne są:
a. komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu,
b. dostęp do poczty elektronicznej (e-mail),
c. przeglądarka internetowa w aktualnej wersji: Mozilla Firefox; Internet Explorer; Opera; Google
Chrome; Safari lub Microsoft Edge,
d. zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024×768,
e. włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.

§ 7
Informacje ogólne

1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za
zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym
działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną
Klienta.
2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez
Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest przez podanie
niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia.
3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto.
4. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt, o której
Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili
wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
5. W przypadku Umowy obejmującej świadczenie usług na czas nieoznaczony końcową (ostateczną)
ceną jest łączna cena obejmująca wszystkie płatności za okres rozliczeniowy.
6. Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie
wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a
także o opłatach za usługi oraz o innych kosztach, będzie podana w Sklepie w opisie Produktu.
7. Sprzedawca nie może przerzucać odpowiedzialności za działanie sklepu na swoich klientów.
Sprzedawca ma obowiązek poinformowania Klienta zamawiającego Towar najpóźniej w chwili
wyrażenia przez konsumenta woli zakupu. Co do zasady za błąd w systemie i wyświetlanie
nieprawdziwej ceny odpowiada Sprzedawca, niemniej ochrona praw konsumenta nie może
odbywać się poprzez rażące naruszenie praw Sprzedawcy. Jeśli klient złoży zamówienie, a
różnica pomiędzy ceną oferowanego Towaru a jego faktyczną wartością jest bardzo duża, to
poddaje w wątpliwość zgodność oferty z rzeczywistymi intencjami Sprzedawcy.

§ 8

Zasady korzystania z serwisu Sklepu

1. Klient zobowiązany jest do korzystania z serwisu Sklepu w sposób zgodny z Regulaminem, przepisami
prawa, zasadami współżycia społecznego, zwyczajami przyjętymi w Internecie (Netykieta) oraz dobrymi
obyczajami.
2. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
a) powstrzymywania się od działań mogących utrudnić lub zakłócić funkcjonowanie serwisu Sklepu,
w szczególności mogących utrudnić korzystanie ze Sklepu przez innych Klientów;
b) nieprzekazywania nieprawdziwych danych osobowych;
c) powstrzymywania się od działań mogących naruszyć prywatność innych Klientów, w szczególności
zbierania, przetwarzania oraz rozpowszechniania informacji o innych Klientach bez ich jednostkowo
wyrażonej zgody, jak również powstrzymywania się od naruszania tajemnicy korespondencji;
d) niewykorzystywania serwisu Sklepu – również pośrednio – w celu rozsyłania niezamówionej
informacji handlowej;
e) aktualizacji danych niezbędnych do kontaktu;

f) powstrzymywania się od działań naruszających dobre imię Sklepu oraz podmiotów z nim
współpracujących;
g) powstrzymania się od jakichkolwiek działań naruszających prywatność i dobre imię innych osób;
h) nieumieszczania w serwisie Sklepu oraz nieprzekazywania za jego pośrednictwem treści lub
materiałów sprzecznych z obowiązującym prawem lub z zasadami współżycia społecznego, treści
wulgarnych, obscenicznych i pornograficznych, treści uważanych powszechnie za obraźliwe,
naruszających dobra osobiste innych osób;
i) niekorzystania z cudzego wizerunku, nienakłaniania do popełnienia przestępstwa, niepropagowania
przemocy, powstrzymywania się od postępowań nagannych moralnie, naruszających dobre
obyczaje i zasady Netykiety;
j) powstrzymywania się od innych zachowań, które mogłyby zostać obiektywnie uznane za
zachowania oczywiście niepożądane, naganne lub sprzeczne z przeznaczeniem.

§ 9

Usługi świadczone drogą elektroniczną

1. Sprzedawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu Internetowego korzystanie z bezpłatnych Usług
polegających na:
a) przeglądaniu informacji zamieszczonych w Sklepie Internetowym,
b) prowadzeniu Konta w Sklepie Internetowym, 
c) udostępnianiu interaktywnego formularza umożliwiającego Klientom złożenie Zamówienia
w Sklepie,
d) udostępnianiu interaktywnego formularza umożliwiającego Klientom kontakt ze Sprzedawcą, 
e) zamieszczaniu wypowiedzi o Towarach w Sklepie.
2. Wskazane w ust. 1 Usługi świadczone są przez Sprzedawcę 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
3. Umowa:
a) o świadczenie usługi polegającej na przeglądaniu informacji zamieszczonych w Sklepie zawierana jest
na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą zamknięcia przez Klienta strony internetowej Sklepu,
b) o świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu Konta w Serwisie zawierana jest na czas
nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Klienta żądania usunięcia Konta, 
c) o świadczenie usługi polegającej na udostępnianiu interaktywnego formularza umożliwiającego
Klientom złożenie Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z
chwilą złożenia Zamówienia, 
d) o świadczenie usługi polegającej na udostępnianiu interaktywnego formularza umożliwiającego
Klientom kontakt ze Sprzedawcą jest zawierana na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą
udzielenia odpowiedzi przez Sprzedawcę, 
e) o świadczenie usługi polegającej na zamieszczaniu opinii o Towarach w Sklepie zawierana jest na
czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą dodania opinii.
4. Usługa prowadzenia Konta w Sklepie Internetowym dostępna jest po dokonaniu Rejestracji.
Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego,
udostępnianego na jednej ze stron Sklepu.
5. Warunkiem Rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych
oznaczonych jako obowiązkowe. 
6. Klient ma możliwość otrzymywania od Sprzedawcy informacji handlowych w formie wiadomości
przesyłanych na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej (usługa Newsletter). W tym celu
należy podać prawidłowy adres poczty elektronicznej lub aktywować odpowiednie pole w formularzu
rejestracyjnym lub formularzu Zamówienia. Klient w każdym czasie może odwołać zgodę na
przesyłanie informacji handlowych. Newsletter jest przesyłany przez Sprzedawcę wyłącznie do Klienta,
który dokonał subskrypcji.  
7. Klient ma możliwość zamieszczania w Sklepie indywidualnych i subiektywnych wypowiedzi
odnoszących się m.in. do Towaru czy przebiegu transakcji. Klient dodając wypowiedzi oświadcza, że
posiada wszelkie prawa do tych treści, a w szczególności autorskie prawa majątkowe, prawa pokrewne
oraz prawa własności przemysłowej. 

8. W celu zamieszczenia, wypowiedzi Klient może zostać poproszony o wskazanie swoich danych, np.
adresu e-mail.
9. Wypowiedzi powinny być zredagowane w sposób przejrzysty i zrozumiały, nadto nie mogą zawierać
treści bezprawnych.
10. Wypowiedzi nie mogą naruszać obowiązujących przepisów prawa w tym praw podmiotów trzecich –
w szczególności nie mogą mieć charakteru zniesławiającego, naruszać dóbr osobistych lub stanowić
czynu nieuczciwej konkurencji.
11. Klient zamieszcza wypowiedzi w serwisie dobrowolnie. Zamieszczone wypowiedzi są
rozpowszechniane na stronach internetowych Sklepu.
12. Poprzez zamieszczenie wypowiedzi Klient wyraża zgodę na nieodpłatne korzystanie z tej wypowiedzi
oraz jej publikowanie przez Sprzedawcę, a także dokonywanie opracowań utworów w rozumieniu
Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 1994 nr 24 poz. 83).
13. W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, Sprzedawca po
uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń z wyznaczeniem
stosownego terminu może rozwiązać umowę o świadczenie Usług z zachowaniem 14-dniowego
terminu wypowiedzenia. 
14. Sklep ma prawo do organizowania okazjonalnych konkursów i promocji, których warunki każdorazowo
zostaną podane na stronach internetowych Sklepu.
Promocje w Sklepie nie podlegają łączeniu, o ile Regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.

§ 10

Informacja o obniżce ceny towaru

1. W każdym przypadku informowania o obniżeniu ceny towaru lub usługi obok informacji o
obniżonej cenie Sprzedawca zobowiązany jest uwidaczniać także informację o najniższej cenie
tego towaru lub tej usługi, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki.
Okres ten będzie ulegał skróceniu jedynie w odniesieniu do towarów i usług, które są oferowane
do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni. Natomiast w przypadku obniżenia ceny towarów
ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności obok obniżonej ceny
podawana będzie cena sprzed pierwszego zastosowania obniżki, a powyższe terminy nie będą
miały zastosowania.
2. Obowiązek informowania o obniżce ceny dotyczy:
a) przedsiębiorcy, który jest bezpośrednio stroną umowy sprzedaży z konsumentem,
b) komunikowania obniżki ceny,
c) obniżek o konkretną kwotę, ale też procentowych i haseł typu “przecena z okazji Black
Friday”, czy “ceny bez VAT”,
d) obniżek widocznych na karcie produktu, metce produktu, ale też w reklamie i gazetkach
promocyjnych.
3. Obowiązek informowania o obniżce ceny nie dotyczy:
a) planowanych zmian cen, nie komunikowanych jako obniżka,
b) obniżek cen wynikających z udziału w programach lojalnościowych, czy spersonalizowanych
obniżek cen,
c) ogólnych haseł reklamowych, jak np. “najlepsze ceny”.

§ 11

Podawanie źródeł opinii i rekomendacji o produkcie

Sprzedawca nie podaje informacji dotyczących publikowania opinii i rekomendacji pochodzących
od konsumentów, którzy rzeczywiście używali danego produktu lub go kupili.

§ 12

Zasady składania Zamówienia

W celu złożenia Zamówienia należy:
1. zaakceptować regulamin Sklepu,

2. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia i „dodać do koszyka”, lub
3. wypełnić Formularz Zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia tj. imię i
nazwisko, nazwę, adresu e-mail oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, NIP w
przypadku Przedsiębiorców, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu),
4. potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail,
5. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić
Zamówienie w określonym terminie,

§ 13

Oferowane metody płatności i dostawy

1. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
a. PayU
2. Klient może korzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
a. Paczkomaty InPost.
3. Szczegółowe informacje na temat akceptowalnych metod płatności znajdują się na stronach
Sklepu.

§ 14

Wykonanie umowy sprzedaży

1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu
przez Klienta Zamówienia online lub za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie
internetowym.
2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz
jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego
przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej
wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej
Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego
przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania
przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między
Klientem a Sprzedawcą.
3. Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie do 7 dni kalendarzowych od złożenia
Zamówienia – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
4. Zamówienie zostanie wysłane w terminie do 7 dni od zaksięgowania płatności na rachunku
bankowym Sprzedawcy. W przypadku przedłużenia terminu dostawy Klient zostanie poinformowany
przez Sprzedawcę.
5. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, Klient ma
możliwość odbierania Produktów częściami (stosownie do ich gotowości do odbioru) lub też
odbioru wszystkich Produktów po skompletowaniu całego zamówienia.
6. Początek biegu terminu gotowości Produktu do odbioru przez Klienta liczy się od dnia uznania
rachunku bankowego Sprzedawcy.
7. Najpóźniej w chwili wyrażenia przez konsumenta woli związania się umową Sprzedawca ma
obowiązek uzyskać wyraźną zgodę konsumenta na każdą dodatkową płatność wykraczającą
poza uzgodnione wynagrodzenie za główne obowiązki umowne Sprzedawcy. Jeżeli
Sprzedawca nie otrzymał wyraźnej zgody konsumenta, lecz założył jej istnienie przez
zastosowanie domyślnych opcji, które konsument musi odrzucić w celu uniknięcia dodatkowej
płatności, konsument ma prawo do zwrotu uiszczonej płatności dodatkowej.
8. Możliwość odbioru osobistego Towaru.

§ 15

Prawo odstąpienia od umowy

1. Kupującemu, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22(1) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964
roku – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2017 r. poz. 459), na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja
2014r o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014r, poz. 827 z późn. zm.) przysługuje prawo
odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia
otrzymania Produktu. 
2. Uprawnienie powyższe nie przysługuje Kupującemu w następujących przypadkach:  
a) świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Kupującego,
który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez
Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, 

b) umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana
według specyfikacji Kupującego lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. 
3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, na podstawie art. 10 ust. 3 pkt. 5 ustawy z
dnia 2 marca 2000r o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę
wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. 2000, Nr 22, poz. 271), nie przysługuje
konsumentowi w wypadkach świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone
lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu
4. Do skutecznego odstąpienia od umowy, o którym mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu,
wystarczy złożenie oświadczenia przez Kupującego drogą elektroniczną lub korespondencyjnie, w
przypisanym ustawowo 14-dniowym terminie od momentu odebrania przesyłki.  
5. Kupujący, odstępując od umowy, zobowiązany jest do zwrotu Produktu wraz z dowodem zakupu
lub jego kopią w terminie 14 dni od daty złożenia odstąpienia. 
6. Koszty wysyłki zwracanego Produktu ponosi Kupujący. 
7. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem
korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i
funkcjonowania Produktu. 
8. Sprzedawca gwarantuje zwrot ceny Produktu oraz kosztów wysyłki Produktu do Kupującego
niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.  
9. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego
użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się
dla niego z dodatkowymi kosztami.  
10. W przypadku gdy Kupujący wybrał inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia przesyłki
oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu
poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.  
11. Zwroty Produktów przy odstąpieniu od umowy, wysyłane na koszt Sprzedawcy lub za
pobraniem nie będą przyjmowane.  
12.Jeżeli na żądanie konsumenta wykonywanie usługi ma się rozpocząć przed upływem terminu do
odstąpienia od umowy, przedsiębiorca jest obowiązany uzyskać od niego oświadczenie
zawierające takie żądanie oraz potwierdzenie przyjęcia przez klienta do wiadomości, że z chwilą
pełnego wykonania umowy konsument traci prawo do odstąpienia od umowy.
13. Postanowienia niniejszego paragrafu nie stosuje się do Kupujących nie będących
konsumentami w rozumieniu art. 22(1) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz.
U. z 2017 r. poz. 459) tj. osób dokonujących czynności prawnych związanych bezpośrednio z
prowadzoną przez nich we własnym imieniu działalnością gospodarczą lub zawodową – w ich
przypadku uprawnienie do odstąpienia od Umowy sprzedaży jest bezwzględnie wyłączone.

§ 16

Reklamacja z tytułu niezgodności Towaru z umową
1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar zgodny z Umową.
2. Sprzedawca odpowiada z tytułu niezgodności Towaru z umową na zasadach określonych w Ustawie o
prawach konsumenta wobec Klienta będącego Konsumentem oraz Klienta będącego osobą fizyczną
zawierającą Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej Umowy
wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z
przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie
przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 

3. W przypadku niezgodności Towaru z umową Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta
może żądać naprawy lub wymiany towaru, przy czym Sprzedawca będzie mógł naprawić towar w
miejsce żądanej wymiany albo odwrotnie, jeżeli doprowadzenie towaru do zgodności z umową w
sposób wybrany przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta będzie niemożliwe
albo wymagałoby to nadmiernych kosztów lub trudności. Natomiast gdyby warunki te dotyczyły
zarówno wymiany, jak i naprawy, Sprzedawca będzie uprawniony do odmowy doprowadzenia towaru
do zgodności z umową.
4. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może złożyć oświadczenie o obniżeniu
ceny albo odstąpieniu od umowy. Będzie dysponował tą możliwością, gdy:
a. przedsiębiorca nie doprowadzi towaru do zgodności z umową,
b. odmówi tego działania,
c. brak zgodności będzie nadal miał miejsce pomimo próby doprowadzenia towaru do zgodności z
umową,
d. brak zgodności towaru z umową będzie na tyle istotny, że uzasadni skorzystanie z prawa do
obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy bez uprzedniego żądania doprowadzenia towaru do
zgodności z umową albo wówczas, gdy z uwagi na okoliczności lub oświadczenia przedsiębiorcy
wiadomo, że nie zamierza on doprowadzić towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub
bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta kwoty należne
wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia
otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta o obniżeniu ceny.
5. Odpowiedzialność wynikająca z ust. 3 będzie obejmowała niezgodność towaru z umową, która istniała
w chwili jego dostarczenia i ujawniła się w ciągu dwóch lat od tego momentu, przy czym będzie tu
obowiązywało domniemanie, że brak zgodności ujawniony w tym terminie istniał w chwili dostarczenia
towaru.
6. Wobec kupujących będących przedsiębiorcami Sprzedający ponosi odpowiedzialność za wady rzeczy
sprzedanej, na zasadach określonych w art. 556 i kolejnych Kodeksu cywilnego.
7. Koszty przesyłki z reklamowanym towarem obciążają Sprzedawcę, a obowiązkiem Konsumenta
w przypadku zgłoszenia reklamacji jest wyłącznie udostępnienie przedsiębiorcy towaru podlegającego
naprawie lub wymianie.
8. Gwarancja trwałości nie może przewidywać warunków naprawy albo wymiany mniej korzystnych dla
konsumenta niż te, które przysługują mu w ramach reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową.
9. Reklamacje wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie
niniejszego Regulaminu należy kierować na adres: ul. Armii Krajowej 6, 21-450 Stoczek Łukowski
lub elektronicznie na adres: asgold585@gmail.com poprzez formularz reklamacyjny na Stronie
Sklepu. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar,
jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na
adres wskazany w niniejszym punkcie powyżej. 
10. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni od dnia jej
otrzymania. Jeżeli Sprzedawca nie udzieli odpowiedzi na reklamację w wymienionym terminie, uważa
się, że uznał reklamację. Odpowiedź na reklamację Sprzedawca przekazuje konsumentowi na
papierze lub innym trwałym nośniku.
11. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym
zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez
Klienta. Sprzedawca zwraca Klientowi koszty przesyłki.
§ 17

Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

1. Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z
Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: ul. Armii Krajowej 6, 21-450 Stoczek
Łukowski, na adres poczty elektronicznej: asgold585@gmail.com lub przy użyciu formularza
kontaktowego.

2. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis
zaistniałego problemu. 
3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni od dnia jej
otrzymania. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w
niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

§ 18

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych
sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur
dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników
konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona
konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi
adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
a. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o
którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r.
poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze
Sprzedawcą.
b. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej,
zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148
z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego
zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
c. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a
Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika
konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona
konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

§ 19

Postanowienia końcowe

1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to
jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany
wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca
poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie
obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o
świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych
osobowych.
4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR
dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Scroll To Top
  • Menu
Zamknij
Strona główna

Twój koszyk 0

Zamknij

Twój koszyk jest pusty!

Pokaż produkty